Naszym Klientom oferujemy darmową dostawę.
Koszt wysyłki

Na terenie całego kraju dostawa wszystkich produktów dostępnych w naszym sklepie jest bezpłatna.
Promocja trwa do odwołania.

Czas doręczenia przesyłki

Termin uzależniony jest jest od Producenta. Przy każdym produkcie w naszym sklepie podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia.

Formy płatności

– przedpłata na konto
– przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
– E-Raty
– Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
Sprawdź jakie to proste:
• wybierz produkt który Cię interesuje,
gdy wartość koszyka wyniesie minimum 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
• wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
• przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego (o ile będzie to wymagane)
• potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
• umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,
a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.


SenToMy oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.

Opakowania, odbiór, reklamacje
Materace, stelaże i łóżka dostarczane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier/kierowca  nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zazwyczaj jednak można liczyć na taką pomoc, czego niestety z naszej strony nie możemy zagwarantować. Kurier zawsze poinformowany jest o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z klientem.Do pakowania przesyłek przywiązujemy dużą wagę, aby uniknąć niepotrzebnych problemów i niezadowolenia klienta. Materace, łóżka i stelaże zawsze są zabezpieczone grubą warstwą folii stretch, tak aby nie zostały one uszkodzone w czasie transportu.Klient nie ma obowiązku przyjęcia przesyłki, gdy produkt ( nie opakowanie) został uszkodzony. A sytuacja powinna zostać opisana w protokole przez kuriera.W przypadku szkody ukrytej ( widoczna dopiero po odpakowaniu produktu), prosimy o pilny kontakt, gdyż uszkodzenie musi zostać zgłoszone do firmy kurierskiej w terminie 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki. W późniejszym terminie, reklamacje wynikające z uszkodzenia produktu w transporcie nie będą uznawane.