Reklamacje

Dewiza naszego sklepu to zadowolenie i dobro Klienta.  Czasem jednak są rzeczy, na które nie mamy bezpośredniego wpływu Sprawdź jak złożyć reklamację.

Jeśli otrzymane produkty mają wady fabryczne, bądź zostały uszkodzone w transporcie?
Nie denerwuj się, zrobimy wszystko, żeby jak najszybciej to naprawić szkodę lub usunąć wadę.

Proces reklamacyjny zaczyna się od przysłania Nam informacji mailowej z opisem reklamowanego produktu, danymi teleadresowymi i numerem dokumentu zakupu.

Po zgłoszeniu nasz Dział Reklamacji rozpatrzy Twoje zgłoszenie i rozpocznie odpowiednią procedurę.

Wadliwe meble przekazane zostaną przez nas bezpośrednio do producenta, który usunie usterkę najszybciej, jak to będzie możliwe. W ciągu 14 dni poinformujemy Cię, o przebiegu reklamacji telefonicznie, lub wiadomości mailowej, którą wyślemy na podany przez Ciebie w formularzu adres.

Nasz dział reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku od godziny 10 do 15. Masz pytania dotyczące reklamacji? Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@sentomy.pl

Zwroty

Jeśli z jakiegokolwiek powodu meble zakupione w naszym sklepie nie spełniają Twoich oczekiwań i chcesz je zwrócić na tej stronie znajdziesz informacje dotyczące zwrotów dla zamówień złożonych w sklepie sentomy.pl

Masz możliwość zwrotu zamówionych produktów w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru. Pamiętaj, że 14 dni jest terminem nieprzekraczalnym. Termin ten liczony jest od momentu dostarczenia produktu do Ciebie do momentu przesłania do nas formularza zwrotu.

Po weryfikacji zgłoszenia przez naszego pracownika otrzymasz mailowe potwierdzenie przyjęcia formularza zwrotu, po otrzymaniu potwierdzenia z naszej strony produkty należy odesłać na adres:

sentomy.pl
ul. Ksieżodworska 10
13-200 Działdowo.

Koszt transportu zwracanego produktu pokrywa Klient.

WAŻNE! – przed zwrotem zapoznaj się z poniższymi informacjami

Pamiętaj, żeby dobrze zabezpieczyć meble przed wysyłką kurierem, ponieważ nie będziemy mogli przyjąć mebli, które uległy zniszczeniu w transporcie.
Zwracany towar nie może zostać przez Ciebie zmontowany (w przypadku mebli do montażu). Produkt musi zostać zwrócony wraz z oryginalnym opakowaniem mebla.
Opcja odstąpienia od umowy zakupu nie obejmuje również towarów prefabrykowanych, czyli takich, które klient modyfikuje pod własne potrzeby np. dobiera konkretną tkaninę, rozmiar czy wybarwienie drewna.

Podstawa prawna:

Prawo do odstąpienia od umowy kupna obowiązujące od 25 grudnia 2014 roku:

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.