REGULAMIN SKLEPU ONLINE www.sentomy.pl
§1. Postanowienia ogólne.
-
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego www.sentomy.pl, prowadzonego przez firmę SenToMy Daniel Wójcik, Wolności 137/7, 58-260 Bielawa NIP 8722027509, REGON 180423637, oraz reguluje takie zagadnienia jak:
-
Warunki zawierania umów sprzedaży,
-
Zasady korzystania przez Konsumentów z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny,
-
Zasady i tryb postępowania reklamacyjnego,
-
Sposoby dokonywania zakupów w Sklepie, oraz czas i formę dostawy Produktów.
-
-
Regulamin określa także zakres i warunki wykonywania przez Sprzedającego usług świadczonych drogą elektroniczną oraz przesyłania informacji.
§2. Definicje
-
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
-
Regulamin – niniejszy „Regulamin sklepu online www.sentomy.pl”
-
Sklep internetowy – sklep internetowy działający pod adresem www.sentomy.pl
-
Sprzedawca: firma Daniel Wójcik, z siedzibą w miejscowości SenToMy Daniel Wójcik, Wolności 137/7, 58-260 Bielawa, NIP 8722027509, REGON: 180423637
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, w celu zawarcia umowy kupna-sprzedaży, bądź takiej transakcji już dokonała,
-
Konsument – Klient, dokonujący zakupu w sklepie internetowym, który zarejestrował się prawidłowo, zgodnie z procedurą opisaną w Regulaminie,
-
Zamówienie – dobrowolne wyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy kupna-sprzedaży w sklepie internetowym, potwierdzone mailem wysłanym przez sklep internetowy,
-
Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu Konta Klienta, dokonana z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w sklepie internetowym,
-
Konto Klienta – indywidualne konto Konsumenta, zabezpieczone indywidualnym hasłem, dzięki któremu Konsument ma możliwość obserwować historię swoich zamówień, procesu kompletowania aktualnego Zamówienia, terminu przesyłki oraz daty jej odbioru,
-
Produkt – towary dostępne w sprzedaży w sklepie internetowym,
-
Cena – cena towaru, którą Konsument zobowiązuje się zapłacić w związku z zakupem wybranego produktu w wyniku zawartej umowy kupna-sprzedaży,
-
Umowa kupna-sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu/Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedającym a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość dostępnych w sklepie internetowym.
-
§3. Informacje ogólne
-
Informacje o Produktach, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe, oraz ceny podane w sklepie internetowym, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
-
Informacja o cenie podawana w sklepie internetowym, ma charakter wiążący do momentu otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia. Cena ta nie może ulec zmianie niezależnie od późniejszych zmian cen w sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów.
-
Ceny w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Ceny nie zawierają ewentualnych kosztów wysyłki, które są zależne od wybranego przez Konsumenta sposobu płatności i dostawy. Konsument jest informowany o kosztach dostawy w trakcie składania zamówienia.
-
Jeżeli nie zostało to wyraźnie wskazane w ofercie, towary dostępne w sklepie internetowym są nowe, nieposiadające wad fabrycznych i uszkodzeń mechanicznych.
-
Zakupiony towar dostarczany jest w terminach określonych na stronie sklepu internetowego, przy czym przy zamówieniach zbiorczych obowiązuje termin określony przy produkcie o najwyższym terminie dostawy.
§4. Rejestracja
-
Rejestracji w serwisie sklepu internetowego dokonać może jedynie osoba która ukończyła 18 lat i posiada zdolność do czynności prawnych, oraz osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, mający miejsce zamieszkania lub siedzibę na terenie Polski.
-
W celu prawidłowej rejestracji, należy spełnić następujące wymagania techniczne, niezbędne do prawidłowego korzystania z sklepu internetowego:
-
Dostęp do sieci internet,
-
Przeglądarka stron www w najnowszej wersji,
-
Posiadanie adresu e-mail,
-
-
Klient podczas rejestracji jest zobowiązany do podawania wszystkich niezbędnych informacji, zgodnych ze stanem faktycznym, w celu prawidłowej obsługi ze strony sklepu internetowego.
§5. Zamówienia i zawarcie Umowy sprzedaży Produktu w Sklepie Internetowym
-
Klient w sklepie internetowym może zawrzeć umowę kupna-sprzedaży na wybrane Produkty, tj. zawrzeć umowę sprzedaży produktów na odległość. Umowa zostanie potwierdzona poprzez wysłanie maila na adres Klienta potwierdzającego operację.
-
Złożenie zamówienia przez zarejestrowanego Klienta, polega na dodaniu odpowiednich produktów do koszyka sklepu internetowego, a następnie potwierdzeniu decyzji o zakupie poprzez kliknięcie przycisku KUP TERAZ.
-
Dodanie produktów do koszyka internetowego, bez potwierdzenia opcji KUP TERAZ nie jest zobowiązaniem dla żadnej ze stron transakcji i nie stanowi zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
-
Do momentu akceptacji woli zakupu poprzez kliknięcie opcji KUP TERAZ, Klient ma prawo dokonywać zmian w koszyku zgodnie ze swoją wolą, kalkulując wartość swojego zamówienia.
-
Po akceptacji zamówienia poprzez kliknięcie opcji KUP TERAZ, Klient zostanie poproszony o zalogowanie się do swojego indywidualnego Konta, bądź poproszony o rejestrację takiego Konta.
-
Po zalogowaniu Klient wybiera dostępną opcję płatności, potwierdzając ostatecznie wolę dokonania transakcji, akceptując regulamin i inne niezbędne informacje.
-
Po wyborze opcji płatności Klient zobowiązany jest do wyboru opcji potwierdzenia sprzedaży:
-
Paragon
-
Paragon z NIP – wymagane jest podanie NIP, w przeciwnym wypadku nie będzie możliwości wystawienia do paragonu faktury,
-
Faktura VAT – w tym przypadku zobowiązany jest do podania niezbędnych informacji do wystawienia faktury VAT.
-
-
Zawarcie umowy kupna-sprzedaży zostanie potwierdzone e-mailem od Sprzedawcy.
-
Zawarcie umowy kupna-sprzedaży wymaga dokonania płatności zgodnie z wybraną przez siebie opcją. W przypadku nieopłacenia zamówienia w terminie do 3 dni roboczych, umowę uważa się za rozwiązaną.
-
W przypadku opcji płatności gotówką, Klient zobowiązany jest do opłacenia towaru w momencie dostawy, przed wydaniem towaru przez Kuriera bądź pracownika sklepu internetowego dostarczającego towar.
§6. Opcje płatności
-
Zarejestrowany Klient dokonując zakupu może skorzystać z następujących opcji płatności:
-
Płatność on line kartą kredytową
-
Płatnością przez system PayU
-
Przelewu elektronicznego wybranego banku
-
Tradycyjnym przelewem bankowym
-
Systemem ratalnym wybranym w systemie sklepu internetowego,
-
Gotówką przy odbiorze.
- Płatność ratalna CA Raty za pośrednictwem Credit Agricole Bank Polska S.A
-
-
Wybór opcji płatności należy do Klienta i stanowi zobowiązanie do zapłaty.
§7. Warunki dostaw
-
Zamówiony towar sklep internetowy wysyła za pośrednictwem firm kurierskich bądź transportu własnego w terminie zależnym od terminu realizacji zamówionych towarów, najpóźniej w dwa dni robocze od momentu skompletowania zamówienia.
-
W przypadku dostawy realizowanej za pośrednictwem firmy kurierskiej, czas dostawy wynosi 1-2 dni robocze od nadania przesyłki.
-
W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie umowy ratalnej, towar może zostać wysłany do Klienta dopiero w momencie przekazania sklepowi internetowemu przez Bank pozytywnej decyzji kredytowej.
-
W przypadku płatności na miejscu gotówką, towar zostanie wydany przez kuriera lub przez pracownika sklepu internetowego dopiero po otrzymaniu należności za zakupiony towar.
-
W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym adresem dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo.
-
W przypadku ponownej próby dostarczenia towaru i stwierdzenia nieobecności Klienta, towar zostaje odesłany do Sprzedawcy.
-
Sprzedawca nie odpowiada za utrudnienia związane z doręczeniem przesyłki, leżące po stronie Klienta.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do ponownego nadania przesyłki po usunięciu przez Klienta utrudnień z doręczeniem przesyłki, pod warunkiem opłacenia przez Klienta kosztów ponownej próby doręczenia.
-
Przy odbiorze Klient zobowiązany jest do skontrolowania przesyłki i potwierdzenie jej odbioru własnoręcznym podpisem.
-
Klient zobowiązany jest do zachowania ostrożności podczas rozpakowywania produktów, tak aby go nie uszkodzić.
-
Wszelkie ryzyko dotyczące Produktu przechodzi na Klienta w momencie doręczenia. Od tego momentu Sprzedawca nie odpowiada za utratę lub zniszczenie Produktu.
-
Sprzedający nie odpowiada za niedostarczenie lub opóźnienie w dostawie Produktu, na wskutek błędnie podanych przez Klienta danych do dostawy.
§8 Reklamacje.
-
Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia do Klienta sprzedawanych Produktów wolnych od wad i odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem w rozumieniu wg definicji Kodeksu Cywilnego, za niezgodność towaru z umową kupna-sprzedaży, w zakresie regulowanym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
-
Reklamacje wynikające z naruszenia praw Konsumenta, gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, można składać: poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: reklamacje@sentomy.pl bądź drogą pisemną na adres korespondencyjny SenToMy Daniel Wójcik, Wolności 137/7, 58-260 Bielawa.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
-
W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient powinien odesłać do sklepu internetowego reklamowany towar, wraz z opisem niezgodności.
-
W przypadku uzasadnionej reklamacji, koszty dostaw do Klienta ponosi sklep internetowy.
-
Właściciel sklepu internetowego podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Właściciela sklepu internetowego o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu sklepu internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego Kilent może zgłaszać mailowo pod adres biuro@sentomy.pl, podając swoje imię i nazwisko, oraz telefon kontaktowy wraz z opisem nieprawidłowości w funkcjonowaniu sklepu internetowego.
§9 Uprawnienia do odstąpienia od Umowy.
-
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku, o prawach konsumenta, Zamawiającemu, który jest Konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia otrzymania Produktu, z zastrzeżeniem poniższego punktu 2. Oświadczenie o odstąpienia można złożyć mailowo na adres: sklep@sentomy.pl bądź pisemnie na adres korespondencyjny SenToMy Daniel Wójcik, Wolności 137/7, 58-260 Bielawa.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, na zasadzie wskazanej w powyższym pkt. 1, umowę kupna-sprzedaży uważa się za niezawartą. W tym przypadku Klient zobowiązany jest do zwrotu produktów, oryginalnie zapakowanych i w stanie nienaruszonym, zgodnie z przepisami prawa w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru.
-
Bieg terminu do odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży rozpoczyna się od momentu dostarczenia produktów i przekazania w posiadanie Klientowi, bądź osobie trzeciej wskazanej przez Klienta.
-
W przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży produktów, Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od Umowy. Towar należy zwrócić na adres:
-
Konsument ponosi w tym przypadku tylko bezpośrednie koszty zwrotu. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych kosztów zwrotu ani dodatkowych kosztów z tym związanych.
-
Sprzedawca zwraca Konsumentowi należność na wskazany przez niego rachunek, w ciągu 14 dni od daty odstąpienia przez Konsumenta od umowy, z zastrzeżeniem iż zwrot może być dokonany nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Kupującego zwracanego przez Konsumenta towaru.
§10 Postanowienia końcowe
-
-
-
-
Sprzedawca nie odpowiada za sposób wyświetlania zdjęć produktów w serwisie u Klienta, ponieważ jest to zależne od ustawień indywidualnych sprzętu Klienta.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Produktów z oferty sklepu internetowego, oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie to, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany cenników, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży, które będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie dokonywania zakupu przez Konsumenta.
-
Sprzedający nie odpowiada za:
-
Blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta, oraz blokowanie wiadomości przez oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie Klienta,
-
Szkody poniesione przez Klienta spowodowane zagrożeniami występującymi w sieci Internet, a w szczególności włamaniami do systemu Klienta, przejęciami haseł przez osoby trzecie, zainfekowanie systemu Klienta przez wirusy,
-
Przerwy w świadczeniu dostępu do Sklepu zaistniałe z przyczyn technicznych (np. konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu) lub innych, niezależnych od Sprzedającego.
-
-
Na stronie Sprzedającego mogą wyświetlać się reklamy firm trzecich. Sprzedający nie odpowiada za ich treść, oraz zawartość tych stron, do których odsyłają linki reklamowe.
-
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opinie zgłaszane przy produkcie. Zastrzega sobie jednocześnie prawo do ich moderowania i administrowania, usuwania komentarzy naruszających obowiązujące przepisy prawa, a także powszechnie przyjęte zasady współżycia społecznego (np. komentarze wulgarne, nawołujące do nienawiści rasowej etc.).
-
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, zwłaszcza zawarte w Kodeksie Cywilnym oraz tzw. Ustawie Konsumenckiej.
-
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 19.10.2020
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie, o czym każdorazowo informuje zarejestrowanych Klientów w formie elektronicznej na minimum 7 dni przed planowanym wejściem zmian. Klient ma prawo w takiej sytuacji bez podania przyczyny usunąć swoje konto indywidualne z sklepu internetowego.
-
-
-